Magneti Marelli: testery vstřikovačů

DS1R

Nejmodernější technologie pro analýzu vstřikovačů typu Common Rail využívají nové testery italské značky Magneti Marelli, které se staly velmi zajímavou a očekávanou novinkou v sortimentu APM Automotive …

Testery typové řady DS1R jsou vhodné pro všechny elektromagnetické i piezoelektrické vstřikovače (Bosch, Delphi, Denso, Siemens/VDO/Continental) a umožňují rychlé posouzení správnosti jejich funkce a tedy i vhodnosti pro jeho další použití. Navíc poskytují i možnost tisku testovacího protokolu pro archivaci či snazší argumentaci zákazníkovi. Samozřejmostí jsou zdarma poskytované aktualizace softwaru. Provoz testerů je poloautomatický a obsluha prostřednictvím 8“ dotykového displeje a operačního systému Android jednoduchá.

APM Automotive nabízí dvě různá provedení testerů. Vedle základního (nejlevnějšího) modelu DS1R-S/10 je to také výkonnější typ DS1R-E/20, který se liší vyšším maximálním tlakem, rozsáhlou databází vstřikovačů a možností vytvořit podrobnou zprávu s porovnáním předepsaných hodnot výrobce vstřikovače. Výhodou ´E-dvacítky´ je také, že v rámci testování umožňuje i spuštění a případné opakování jednotlivých testů. Oba testery jsou dodávány se sadou různých adaptérů pro všechny typy vstřikovačů.

 

typ

DS1R-S/10

DS1R-E/20

max. tlak

1.200 bar

2.000 bar

zkušební doba

~ 5-10 minut

~ 12 minut

dostupné testy

 

·  R2LC = elektrický test na kΩ/μF, Ω/μH

·  CFL = test těsnosti vstřikovače s okamžitým výsledkem (dobrý / špatný)

·  RSP = test doby odezvy vstřikovače

·  SPR = dynamický test rozstřiku

·  aNOP = test otevíracího tlaku trysky (přídavné čidlo RSP)

·  iPSC = test v podmínkách vysokého tlaku

 

·  iVM = test dávek

(plné zatížení – FL / částečné zatížení – PL / emise – EM / volnoběh – LL)

·  iVM-DFi = zkouška průtoku vstřikovačů (variabilní dávkování u každého testu)

·  LKT = test statické těsnosti přepadu vstřikovače

·  NLT = test těsnosti trysky vstřikovače