Načítám Akce

« All Events

  • akce již proběhla.

Servis 1 – Praha

9.3.2016 v 9:00 - 16:00

- 1800,- Kč – 2600,- Kč

Logo AutoPROFITEAM

Pozvánka na odborný seminář na téma:
SERVIS 1 – Bloková výjimka, reklamace, pojistné události
Akreditované školení pro DVPP MŠMT Č.j.: 28 713/2014 – 1- 676

 

Čas: od 09,00 hod -16,00 hod
Přednáší: Ing. Andrej Haring , TRUCK CONSULT s.r.o., tel.: 725 703 710
Určeno pro: pro automechaniky, přijímací techniky a další řídící pracovníky neautorizovaných servisů
Forma školení:  seminář
Rozsah školení: 8 hod.
Počet osob: 20

 

Cílem školení je: poskytnout kvalitní a korektní informace související s jednotlivými tématy, které lze následně aplikovat v praxi. V rámci semináře budou diskutovány reálné případy z praxe soudního znalce, kde budou vysvětleny také postupy v těchto případech a konkrétní závěry.


Obsah a program školení:   

Bloková výjimka – úvod do problematiky

  • Aktuální stav příslušné legislativy – zaměření na problematiku neautorizovaných servisů
  • Výklad jednotlivých pojmů a ustanovení
  • Aplikace „blokové výjimky“ v praxi u neautorizovaných servisů

Záruční lhůty – úvod do problematiky

  • Legislativa, výklad základních pojmů
  • Rozšířená záruka, servisní smlouvy a související problematika
  • Problematika poskytování záruk v případě využití služeb dalšího subdodavatele
  • Problematika řešení sporů, pokud je vlastníkem vozidla právnická, nebo fyzické osoba

Aplikace blokové výjimky, možnosti a rozsah služeb v záruční lhůtě

  • Rozsah servisních úkonů, které je možné provádět na základě „blokové výjimky“
  • Podmínky, které je potřebné dodržovat při poskytování služeb v záruční lhůtě
  • Jaká jsou omezení servisních úkonů
  • Servisní postupy
  • Administrativní úkony
  • Náhradní díly
  • Záruční podmínky vztahující se na poskytované servisní služby
  • Postup neautorizovaných servisů při sporech v akceptaci záruk v souvislosti se servisními úkony prováděnými v záruční lhůtě
  • Příklady řešených případu z praxe soudního znalce

Pojistné události a jejich řešení

  • Vznik pojistných událostí (dopravní nehody, technické poruchy vozidel, nekvalitně provedené opravy, použití náhradních dílů apod.)
  • Kalkulace nákladů na opravu poškození
  • způsoby kalkulace nákladů na opravu a obecně uznávaná metodika při řešení sporů
  • totální škoda – způsoby stanovení a obecně uznávaná metodika při řešení sporů
  • Postup při opravě poškození s ohledem na řešení pojistné události
  • Postup při řešení problémů týkajících se krácení, nebo odmítnutí pojistného plnění
  • Problematika poskytování záruk na servisní úkony prováděné v souvislosti s pojistnými událostmi
  • Způsoby a obecně uznávaná metodika při posouzení rozsahu provedené opravy
  • Zda rozsah a náklady na opravu odpovídají opravě poškození
  • Zda rozsah opravy a náklady na opravu odpovídají potřebě výměny konkrétních dílů
  • Zda byly použity vhodné a potřebné díly a zda byl použit správný postup při opravě
  • Příklady řešených případu z praxe soudního znalce

 

Cena s DPH: 2 600,- Kč za osobu, člen AutoPROFITEAM  1 800,- Kč nebo  1 800 benefit bodů, (včetně oběda a malého občerstvení v hodnotě 150. -Kč)

Podrobnosti

Datum:
9.3.2016
Čas:
9:00 - 16:00
Cena:
1800,- Kč – 2600,- Kč
Rubriky Akce:
,

Pořadatel

Ing. Ján Pančík
Telefon:
+420 739 530 762
Email:
jan.pancik@apm.cz
Webová stránka:
www.apm.cz

Podrobnosti

Datum:
9.3.2016
Čas:
9:00 - 16:00
Cena:
1800,- Kč – 2600,- Kč
Rubriky Akce:
,

Pořadatel

Ing. Ján Pančík
Telefon:
+420 739 530 762
Email:
jan.pancik@apm.cz
Webová stránka:
www.apm.cz