Načítám Akce

« All Events

  • akce již proběhla.

Servis 1 – Praha

25.11.2015 v 9:00 - 15:30

- 1800,- Kč – 2600,- Kč

AutoPROFITEAM si dovoluje Vás pozvat na odborné školení, které se uskuteční 25. listopadu 2015 v Praze

Název:SERVIS 1 – Bloková výjimka, reklamace, pojistné události
Datum: 25.11.2015
Čas: 9:00 – 15:30
Místo: Střední škola – Centrum odborné přípravy technickohospodářské, Poděbradská 1/179, 190 00 Praha 9
Přednáší: Ing. Andrej Haring , TRUCK CONSULT s.r.o., tel.: 725 703 710
Forma školení: seminář
Cena vč. DPH: 2 600,- Kč za osobu člen AutoPROFITEAM 1 800,- Kč nebo 1 800 benefit bodů (včetně oběda a malého občerstvení v hodnotě 150. -Kč)
Cílem školení: poskytnout kvalitní a korektní informace související s jednotlivými tématy, které lze následně aplikovat v praxi. V rámci semináře budou diskutovány reálné případy z praxe soudního znalce, kde budou vysvětleny také postupy v těchto případech a konkrétní závěry.
Počet účastníků: 20
Pozn.:  

Obsah a program školení:

Bloková výjimka – úvod do problematiky

  • Aktuální stav příslušné legislativy – zaměření na problematiku neautorizovaných servisů
  • Výklad jednotlivých pojmů a ustanovení
  • Aplikace „blokové výjimky“ v praxi u neautorizovaných servisů

Záruční lhůty – úvod do problematiky

  • Legislativa, výklad základních pojmů
  • Rozšířená záruka, servisní smlouvy a související problematika
  • Problematika poskytování záruk v případě využití služeb dalšího subdodavatele
  • Problematika řešení sporů, pokud je vlastníkem vozidla právnická, nebo fyzické osoba

Aplikace blokové výjimky, možnosti a rozsah služeb v záruční lhůtě

  • Rozsah servisních úkonů, které je možné provádět na základě „blokové výjimky“
  • Podmínky, které je potřebné dodržovat při poskytování služeb v záruční lhůtě
    1. Jaká jsou omezení servisních úkonů
    2. Servisní postupy
    3. Administrativní úkony
    4. Náhradní díly
  • Záruční podmínky vztahující se na poskytované servisní služby
  • Postup neautorizovaných servisů při sporech v akceptaci záruk v souvislosti se servisními úkony prováděnými v záruční lhůtě
  • Příklady řešených případu z praxe soudního znalce

Pojistné události a jejich řešení

  • Vznik pojistných událostí (dopravní nehody, technické poruchy vozidel, nekvalitně provedené opravy, použití náhradních dílů a pod.)
  • Kalkulace nákladů na opravu poškození
    1. způsoby kalkulace nákladů na opravu a obecně uznávaná metodika při řešení sporů
    2. totální škoda – způsoby stanovení a obecně uznávaná metodika při řešení sporů
  • Postup při opravě poškození s ohledem na řešení pojistné události
  • Postup při řešení problémů týkajících se krácení, nebo odmítnutí pojistného plnění
  • Problematika poskytování záruk na servisní úkony prováděné v souvislosti s pojistnými událostmi
  • Způsoby a obecně uznávaná metodika při posouzení rozsahu provedené opravy
    1. Zda rozsah a náklady na opravu odpovídají opravě poškození
    2. Zda rozsah opravy a náklady na opravu odpovídají potřebě výměny konkrétních dílů
    3. Zda byly použity vhodné a potřebné díly a zda byl použit správný postup při opravě
  • Příklady řešených případu z praxe soudního znalce

 

Přihláška

V případě jakýchkoliv nejasností volejte:

739 530 762 Ing. Pančík

Podrobnosti

Datum:
25.11.2015
Čas:
9:00 - 15:30
Cena:
1800,- Kč – 2600,- Kč
Rubriky Akce:
,

Pořadatel

Ing. Ján Pančík
Telefon:
+420 739 530 762
Email:
jan.pancik@apm.cz
Webová stránka:
www.apm.cz

Místo konání

Střední škola – Centrum odborné přípravy technickohospodářské
Poděbradská 1/179
Praha 9, Středočeský 19000 Česká republika
+ Google Mapa