Vedoucí personálního oddělení – Kdyně

Máte zkušenosti s vedením HR týmu a toužíte se v tomto oboru dále seberealizovat ? Pak by Vás mohla oslovit pracovní příležitost v silné, dynamicky se rozvíjející společnosti na Domažlicku:

 

Vaše úkoly a pracovní náplň:

  • zodpovědnost za personální a mzdovou agendu v rozsahu cca 450 zaměstnanců
  • vytváření a koordinace HR procesů ve společnosti působící v rámci celé ČR
  • zodpovědnost za management kvality HR procesů
  • vedení, motivování a hodnocení kolektivu 4 zaměstnanců
  • podpora firemní kultury a uznávaných hodnot společnosti
  • sledování legislativních změn v oblasti pracovně právní, včetně předpisů souvisejících se zpracováním mezd a daně ze závislé činnosti a jejich aplikace do interních předpisů
  • poskytování odborné pracovně-právní pomoci vedoucím zaměstnancům napříč firmou
  • organizování a vyhodnocování průzkumů spokojenosti zaměstnanců, navrhování opatření ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců
  • spolupráce s vedením společnosti při tvorbě hodnotících a motivačních systémů
  • příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd za prodejny v celé ČR
  • poskytování reportů personálně-mzdového charakteru vedení společnosti
  • tvorba a poskytování povinného statistické výkaznictví
  • projekty pro prohlubování kvalifikace a dovedností zaměstnanců
  • práce s personálně-mzdovým a docházkovým SW na vyšší než běžné uživatelské úrovni a poskytování podpory v této oblasti v rámci oddělení HR
  • kontaktní osoba pro jednání s externími dodavateli, úřady a kontrolními orgány

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru ekonomika (popř. psychologie či andragogika)
  • praxi na pozici HR manažera min. 5 let podmínkou
  • znalosti z oblasti pracovního práva a mzdové legislativy na vysoké úrovni
  • proaktivní přístup a schopnost inovativních návrhů
  • velmi dobré počítačové znalosti
  • organizační, komunikační, prezentační a argumentační dovednosti
  • řidičský průkaz sk. „B“
  • schopnost určování priorit a odolnost vůči stresu
  • znalost mzdového SW Helios Green výhodou
  • němčina slovem i písmem výhodou
  • HR zkušenosti alespoň ze středně velké obchodní, nebo výrobní společnosti výhodou

Co nabízíme:

  • perspektivní, pestrou a kreativní práci s velkou mírou zodpovědnosti a náročnosti ve stabilní společnosti s vedoucím postavením na trhu
  • vysokou míru seberealizace a uplatnění vlastní invence
  • mobilní telefon
  • jazykové kurzy
  • další firemní benefity
  • finanční ohodnocení odpovídající náročnosti práci
  • nástup do PP: od 1. ledna 2018

 

POZICE NENÍ VHODNÁ PRO ČERSTVÉ ABSOLVENTY ŠKOL !

 

Zaujala Vás naše pracovní nabídka a splňujete uvedené předpoklady ? Pak neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na níže uvedené emaily s předmětem zprávy: Vedoucí personálního oddělení – Kdyně.

Rychlý zájem o pracovní místo

Máte zájem o toto místo ? Kontaktujte nás ihned !

Název pozice: Vedoucí personálního oddělení – Kdyně

Stauberová Alena, Bc.
ředitelka útvaru Lidské zdroje
centrála Kdyně
+420 379 302 981
Šťovíčková Věra
vedoucí personálního oddělení
centrála Kdyně
+420 379 302 965

Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaném životopise pro firmu APM Automotive s.r.o. Nádražní 104, Kdyně, IČ: 00670863, dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi firmy za účelem případného získání zaměstnání. Tento souhlas můžete kdykoli svým písemným prohlášení vzít zpět.