AutoPROFITEAM si dovoluje Vás pozvat na odborné školení, které se uskuteční 28. ledna 2016 v Ostravě
Název:SERVIS 1 – Bloková výjimka, reklamace, pojistné události
Datum: 28.01.2011
Čas: 09:00 – 16:00
Místo: Střední škola technická a dopravní, Moravská 2/964, 703 00 Ostrava Vítkovice
Přednáší: Ing. Andrej Haring , TRUCK CONSULT s.r.o., tel.: 725 703 710
Forma školení: seminář
Cena vč. DPH: 2 600,- Kč za osobu člen AutoPROFITEAM 1 800,- Kč nebo 1 800 benefit bodů (včetně oběda a malého občerstvení v hodnotě 150. -Kč)
Cílem školení: poskytnout kvalitní a korektní informace související s jednotlivými tématy, které lze následně aplikovat v praxi. V rámci semináře budou diskutovány reálné případy z praxe soudního znalce, kde budou vysvětleny také postupy v těchto případech a konkrétní závěry.
Počet účastníků: 20
Pozn.:
Obsah a program školení:
Bloková výjimka – úvod do problematiky
- Aktuální stav příslušné legislativy – zaměření na problematiku neautorizovaných servisů
- Výklad jednotlivých pojmů a ustanovení
- Aplikace „blokové výjimky“ v praxi u neautorizovaných servisů
Záruční lhůty – úvod do problematiky
- Legislativa, výklad základních pojmů
- Rozšířená záruka, servisní smlouvy a související problematika
- Problematika poskytování záruk v případě využití služeb dalšího subdodavatele
- Problematika řešení sporů, pokud je vlastníkem vozidla právnická, nebo fyzické osoba
Aplikace blokové výjimky, možnosti a rozsah služeb v záruční lhůtě
- Rozsah servisních úkonů, které je možné provádět na základě „blokové výjimky“
- Podmínky, které je potřebné dodržovat při poskytování služeb v záruční lhůtě
- Jaká jsou omezení servisních úkonů
- Servisní postupy
- Administrativní úkony
- Náhradní díly
- Záruční podmínky vztahující se na poskytované servisní služby
- Postup neautorizovaných servisů při sporech v akceptaci záruk v souvislosti se servisními úkony prováděnými v záruční lhůtě
- Příklady řešených případu z praxe soudního znalce
Pojistné události a jejich řešení
- Vznik pojistných událostí (dopravní nehody, technické poruchy vozidel, nekvalitně provedené opravy, použití náhradních dílů a pod.)
- Kalkulace nákladů na opravu poškození
- způsoby kalkulace nákladů na opravu a obecně uznávaná metodika při řešení sporů
- totální škoda – způsoby stanovení a obecně uznávaná metodika při řešení sporů
- Postup při opravě poškození s ohledem na řešení pojistné události
- Postup při řešení problémů týkajících se krácení, nebo odmítnutí pojistného plnění
- Problematika poskytování záruk na servisní úkony prováděné v souvislosti s pojistnými událostmi
- Způsoby a obecně uznávaná metodika při posouzení rozsahu provedené opravy
- Zda rozsah a náklady na opravu odpovídají opravě poškození
- Zda rozsah opravy a náklady na opravu odpovídají potřebě výměny konkrétních dílů
- Zda byly použity vhodné a potřebné díly a zda byl použit správný postup při opravě
- Příklady řešených případu z praxe soudního znalce
- Přihlásit se můžete telefonicky: 739 530 762 Ing. Pančík
- nebo E-mailem: [email protected]
- Přihláška ke stažení – formát doc (WORD)
V případě jakýchkoliv nejasností volejte:
739 530 762 Ing. Pančík