Pozvánka na odborný seminář na téma:
SERVIS 2 – Činnost přejímacího technika při sjednávání zakázky a příjmu vozidla
Akreditované školení pro DVPP MŠMT Č.j.: 28 713/2014 – 1- 676
Čas: od 09,00 hod -15,30 hod
Přednáší: Ing. Lubomír Kroužílek, BANET CORPORATION, lektor – technický poradce
Určeno pro: majitele a techniky servisů, ale také pro obchodní zástupce
Forma školení: teoretické zaměstnání
Počet osob: max. 16
Cíle školení:
- Seznámení s problematikou psychologických aspektů prodeje
- Seznámení s pojmem image a značka, propagace a reklama
- Osvojení obecných pravidel společenského styku, etiky a kultury v obchodní činnosti
- Naučit se používat verbální a nonverbální komunikaci
- Osvojení komunikace jazykem zákazníka
- Seznámení a osvojení pravidel práce se zákazníkem
- Činnost technika při přijetí zakázky – vyvarovat se nejčastějších chyb při přejímání vozidla
- Komunikace se zákazníkem během servisní zakázky
- Činnost při předání zakázky
- Seznámení se zásadami vedení týmu a komunikace v týmu
Obsah a program školení:
- Základní obchodní a komunikační dovednosti
- Konkurenční prostředí a postavení servisu – SWOT analýza
- Činnost servisu – očekávaní zákazníka a očekávání servisu
- Činnost přejímacího technika – přejímací a předávací protokol
- Diskuze a závěr
Cena s DPH: 2 600,- Kč za osobu, člen AutoPROFITEAM 1 800,- Kč nebo 1 800 benefit bodů, (včetně oběda a malého občerstvení v hodnotě 150. -Kč).